Verzenden & retourneren
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Tijdens het bestelproces kan je er voor kiezen om je bestelling af te halen in de winkel (gratis) of te verzenden via een pakketdienst (gratis in België en buurlanden vanaf 75€). Van zodra we je betaling ontvangen hebben, wordt je bestelling de daaropvolgende werkdag verzonden.
Hoeveel verzendkosten betaal ik voor mijn bestelling?
Je bestelling wordt gratis verzonden vanaf 75€ in België en in buurlanden van België. Voor bestellingen minder dan 75€ betaal je in België en in buurlanden van België 5€ verzendkosten. In de rest van de Europese Unie worden bestellingen verzonden voor 15€ en gratis voor bestellingen vanaf 150€.
Gratis verzending |
Verzendkosten | |
België en buurlanden | Bestellingen ≥75€ | 5€ voor bestellingen <75€ |
Rest van de Europese Unie | Bestellingen ≥150€ | 15€ verzendkosten <150€ |
Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?
Je kan er tijdens het bestelproces voor kiezen om je bestelling af te halen in de winkel. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Je bestelling blijft 14 dagen beschikbaar en je kan deze afhalen tijdens de openingsuren van de winkel.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
We doen er alles aan om jouw bestelling de eerstvolgende werkdag aan de pakketdienst aan te bieden. Meestal duurt het 2-3 werkdagen alvorens de bestelling bij jou afgeleverd wordt. Als de bestelling in een ander land dan België moet geleverd worden, kan het 2-10 dagen in beslag nemen.
Kan ik een product uit mijn bestelling terugsturen?
Ja, dit is zeker mogelijk. Je kan dit doen tot 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling. Het uitgangspunt voor het terugsturen van producten is dat je ze gehanteerd en geïnspecteerd hebt zoals je dat in de winkel zou (mogen) doen. Er mag dus geen sprake zijn van een waardevermindering van het product (vb. beschadiging). De verzendkosten die nodig zijn om het product terug te sturen, dien je voor je eigen rekening te nemen. Je kan er uiteraard ook voor kiezen om je product kosteloos terug te brengen naar de winkel. We betalen jou het bedrag van het product zo snel mogelijk terug!
Kan ik een product uit mijn bestelling ruilen?
Ja, dat is zeker mogelijk. In de winkel kan je het product kosteloos ruilen. Wil je het liever met een verzending regelen, dan dien je de verzendkosten voor het terugsturen van het product voor jouw rekening te nemen.
Informatie over de volledige werking van deze webshop kan je terugvinden in de algemene voorwaarden.